Οι Ημερήσιοι Φακοί Επαφής GEMALENS ΟΝΕ DAY οι οποίοι κατασκευάζονται με την τεχνολογία του ABERRATION CONTROL, προσφέρουν τη φρεσκάδα ενός νέου ζευγαριού φακών στο μάτι κάθε μέρα, ενώ...
Are you looking for a deep, intense but very natural look? Here's what you need! Adore contacts in bi aqua - Natural bi tone collection! visit us @www.adorelenses.com Thanks to @Sanja Grant put.that.face.on for wearing Adore lenses!
Συλλογή γυαλιών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016 Givenchy από τον Riccardo TisciΔελτίο Τύπου - Παρίσι Ο GIVENCHY παρουσιάζει τη νέα συλλογή γυαλιών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016, παραγωγής και διανομής του Safilo Group. Εκφράζοντας το σύνολο της αισθητικής του Οίκου, τα νέα γυαλιά ηλίου και οράσεως αντανακλούν τους κώδικες της μάρκας και εξερευνούν τολμηρά αρχιτεκτονικά σχέδια...
Πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία η διήμερη εκδήλωση που ήταν ανοιχτή στο κοινό στις 27 και 28 Ιανουαρίου, από τις 9.00 με 20.00, στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών (Ριζάρη 2), με θέμα: «Πλήρης προληπτικός έλεγχος από την παιδική έως και την τρίτη ηλικία».
Η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να παράγει και να πειραματίζεται με τα υπάρχοντα «έξυπνα» γυαλιά της, που επαυξάνουν την πραγματικότητα. Όμως δεν θα σταματήσει να εργάζεται πάνω σε μια νέα μελλοντική και βελτιωμένη έκδοση των Google Glass για τους καταναλωτές, η οποία θα κυκλοφορήσει στην αγορά κάποια στιγμή.
Γνωρίζετε οτι μόνον το 40% του γενικού πληθυσμού έχει τέλεια όραση;Γνωρίζετε ότι ο συχνός έλεγχος και η πρώιμη διάγνωση των σοβαρών οφθαλμικών παθήσεων, μας προστατεύει απο σταδιακή ή και μόνιμη απώλεια της όρασης;
Η ιταλική lifestyle μάρκα γυαλιών Carrera, με ενθουσιασμό ανακοινώνει ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, μουσικός, σκηνοθέτης και επιχειρηματίας Jared Leto, είναι το νέο πρόσωπο του καμπάνιας γυαλιών Carrera για το 2016. Γιορτάζοντας την 60η Επέτειο της μάρκας, η Carrera έχει επιλέξει ένα από τα...
Η Polaroid λανσάρει την συλλογή Rainbow - αφιερωμένη σε μια πολύχρωμη κληρονομιά και ιδιαίτερα ελκυστική λιανική τιμή στα 55 €.«Τι βρίσκεται στην άκρη του ουράνιου τόξου;» Για την Polaroid, η απάντηση ήταν μάλλον προφανής - μια ολόκληρη...
Νέα έρευνα αποκαλύπτει πώς τα social media τη σημερινή εποχή αποτελούν τον ταχύτερο τρόπο προβολής και ανάπτυξης brands και περιεχομένου και στο χώρο των publishers.